La telefon cu firmele


Fiind luna pe sfarsite si apropiindu-se data aceea pe care noi, barbatii, nu o intelegem (8 martie), ma gandesc sa fac o fapta buna si sa-mi surprind sotia cu un cadou, un lucru pe care si-l dorea de mult timp. Il gasesc pe net intr-un magazin online, il comand… si astept.

Si trece ziua. Si mai trece una…

A treia zi ma trezesc dimineata (am o fata si un comportament cand ma trezesc de nu-nteleg cum de m-a luat totusi cineva de sot!), duc copilul la gradinita si hop pe net, verific mailul. Nimic interesant. Putin inviorat, insa nevorbit (era prea de dimineata si nu am apucat sa iau contact cu multi) si foarte nesunat de firma la care comandasem produsul, ma hotarasc sa sun eu, sa vad ce pana mea se intampla.

Si sun. Raspunde una, fara sa se prezinte, doar cu “alo”. Eu stiu ca atunci cand raspunzi pe persoana fizica, astepti sa se prezinte ala care a sunat, dar cand o faci pe juridica, spui tu formula magica: sunt… de la firma…, etc. Vazand asa chef de munca, dupa “alo”-ul ei, zic, direct, fara altele: “te-am trezit?”

Aia… pauza! Uimire totala! Dupa vreo 3-4 secunde de panica, zice: “nu… nu! dar cu cine vorbesc?” EU: “Hmmm… credeam ca dormiti!” Iar pauza… Incep eu si-i povestesc despre comanda si despre faptul ca nu am fost sunat. Ea, intre timp, se trezeste din uimire si trece la atac: “As vrea sa purtam o discutie civilizata daca se poate!” Eu, intrerupt din firul povestii mele, revin: “Ok, nicio problema, incepeti dumneavoastra!”

Pauza totala din nou… cateva secunde.

Dupa care … conversatie normala, neinteresanta.

Ma-ntreb pe ce criterii sunt angajati unii la firmele astea care vor sa VANDA. Mai ales pe timpurile astea in care cu greu faci fata pe piata datorita crizei si concurentei acerbe din partea marilor corporatii. In loc sa-ti pupi in cur clientul, tu-l tratezi de parca ii faci un favor acceptandu-i banii.

Bineinteles, produsul nu era pe stoc. De ce sa mai sune sa ma anunte?

Leave a Reply

