UNDERNET.ro


Astazi, din plictiseala, mi-am adus aminte de tinerete si de modul in care imi petreceam timpul pe net pe-atunci. Inevitabil, am ajuns pe forumul undernet.ro.

Trecuse vremea mIrc-ului, canalul #constanta fusese unul destul de populat la vremea lui. Blogurile erau la inceput (sau nu erau deloc?). Lumea se injura pe forumuri. O buna parte din obisnuitii canalului de mIrc amintit si-au gasit loc pe acest forum, care functiona in cadrul websiteului http://www.undernet.ro, un site care se dorea un fel de add-on la irc – aici puteai vedea pozele celor care frecventau canalul #constanta (cel mai important!🙂 – un fel de Facebook antic) si aducea si ceva informatii minime despre mediul undernet si orasul Constanta.

Au fost cativa ani in care ne-am distrat pe cinste! Intre postari serioase, ilare si injuraturi ne faceam loc, dand din coate, in online. L-am gasit pe-acolo si pe Arhiducele (acum destul de cunoscut cu blogul lui)! Usor-usor, anii au trecut, lumea a evoluat, noi ne-am (mai) maturizat, gasca s-a spart (desi vad acum ca inca se mai posteaza cate putin) si fiecare si-a vazut de drumul lui. Pot sa spun ca imi este dor de acea perioada, de timpul liber pe care il aveam, de partenerii de discutii.

Mda, eu eram L3D_Z3PP

Destul de interesant cat de repede s-a modificat activitatea internautica in timp de aproximativ 15 ani: ICQ – mIrc – forumuri – messenger – bloguri – Facebook+Twitter. Sunt destul curios care este urmatoarul pas in evolutia aceasta atat de rapida a modului in care interactionam si socializam fara a iesi din case. Spre ce ne indreptam, oare?

Leave a Reply

