Gigi, Robert si o spaga


E unii mult mai informati. E unii care afla stirile interesante inaintea ta. E gresit daca preiei o stire lansata de altul si amintita de un si mai altul?

Nu asta e scopul articolului, doar m-am scuzat mai sus.

Aseara, in emisiunea lui Badita Mircea aflu despre o spaga data de Becali Gigi lui Turcescu Robert. Interesant. Nu stiam de asa ceva, asa ca dau o cautare pe net si gasesc cateva surse: cotidianul (online), blogul lui Iulian Urban, livenews.ro. OK, am 3 surse. Stirea e veche, de prin 2009.

Deci… intr-o emisiune la ZeroTV (OTV), Becali povesteste spectacolul interactiunii sale cu realizatorul Turcescu. Acest Turcescu pe care multi il vad un stalp al deontologiei, care devine extrem de agresiv cand vine vorba de stanga, de vinovatia acestei stangi in ce priveste starea natiunii, acest “vector de opinie” care nu lasa pe nimeni sa-i combata ideile in propria emisiune.

Nu mai pun sursa ca se vede in watermark.

Si zice Becali:

“Robert Turcescu a venit la mine să-mi spună că face un CD cu Fundaţia Gojdu, că ştie că sunt patriot şi să-l sponsorizez eu, pe societatea lui. A luat vreo două interviuri la Budapesta, vreo două la Bucureşti – cât puteau să-l coste? Hai să spunem vreo trei-patru mii de euro cu totul. Cât credeţi că mi-a cerut? 24.000 de euro! A venit la mine – eram la biroul meu de la Marriott -, s-a rugat de mine, că îşi ia casă, că nu ştiu ce… şi i-am dat. Şpagă! Ia, mă, cu 20.000 mai mult! Da’ să ştii că te iau la picioare. I-am zis: pleacă de-aici că te iau la picioare! După care, tot el cu coada sus. La Realitatea mă tot înjura. Şi-atunci i-am zis: Ia dă’, mă, tu banii ăia înapoi… Şi fugea de mine. Şi-atunci, o persoană pe care o respect l-a scăpat. A venit Aurelian Pavelescu la mine şi m-a rugat din partea persoanei pe care o respect foarte mult să-l iert. Este o persoană ca mine… mă-nţelegeţi, cu bani. Nu vreau să dau nume. Şi i-am zis lui Pavelescu: Mă, dar atunci să scoată el din buzunar 20.000 să plătească pentru Turcescu. Da’ pentru că-l respect prea mult l-am iertat pe Turcescu, pentru persoana asta, şi pot să spun şi cine e: patronul lui!
Şi mi-a zis Giovanni (Becali): Mă’, ziariştii ăştia care iau şpagă ştii de ce-şi permit atâta, să ne şi înjure după? Pentru că se bazează pe onoarea noastră de machedoni, că n-o să spunem. Na, că m-am săturat. Ei iau şpagă şi eu să rămân înjurat! Ăsta-i Turcescu!”

 

O fi Becali prost, da’ si alalalt e nesimtit!

 

 

 

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

