De ce suntem frustrati


Am zis sa incep ziua cu o dulcegarie, mai exact cu o cafea (cica oamenii destepti beau cafeaua amara, fara zahar – ma intreb ce cauti tu aici, cititorule, din moment ce eu beau cafeaua cu mult zahar si mult lapte?!)… Si ca sa fie imaginea completa, iata si o poza (cica asa e trendul pe feisbuc si forumuri, sa pui poze cu cafele):

Cred ca unii se asteapta sa explic de ce blog, pentru ca se zice ca orice actiune trebuie sa aiba si o motivatie. Uite ca eu nu am. Sau am?(Vreau sa intru in randul lumii!)

Ma scol de dimineata, ma spal, etc, fuga la bucatarie si…ca tot omul dau sa mananc ceva. De unde?! Ma trimite nevasta-mea jos sa-i incalzesc masina, caci si ciutanul trebuie dus la gradi si nu are voie sa sufere pe temperaturile astea de -0ยบ (Igas, Igas…). Eu ce credeti ca fac? Ma duc, sa-i arat cine-i seful! Pai ce pana mea?!

Ok, reintors in casa, nevasta plecata, ciutanul la gradi, soacra-mea la ea acasa, evaluez situatia: curat am facut ieri (nu mai facusem de 1 sapt. caci Sebi fuse bolnav si cu el acasa n-ai sanse sa dai cu aspiratorul, cu mopul, sa mai dai un clor in baie nici gand…), interviuri nu am azi, trebuie sa-i schimb SO-ul sotiei pe laptop si… in rest “timp liber la dispozitia elevului” (asa aveam in liceul militar). Mai si parca lipsea ceva. Dar ce? Imi dadeam seama ca acumulam inca o frustrare – eu nu aveam blog. Asa se trezeste omu’, dupa ce toata tara si-a facut, a citit, s-a saturat deja de bloguri, hop si eu cu inca unul. N-am stat sa caut prea mult, sa experimentez platforme, sa vad care se merita. Prima care aparu fu si prima folosita, adicatelea WordPress.

Eu despre ce pana mea sa scriu? Unii fac bani cu blogul. Altii chiar au lucruri importante de dezvaluit. Altii au frustrari si uneori fac misto de prostia omeneasca, sau cerceteaza partea nevazuta a realitatii. Mda… scapi de una si dai de alta. Orice alegere faci, nu-ti rezolva problema, ci doar iti genereaza alte posibilitati de-a cauta un final mai mult ca sigur inexistent. Intotdeauna vrem sa avem un scop, insa fiecare mic scop atins da nastere altor si altor dorinte – asta e firea omeneasca. Ce-ar fi daca la un moment dat am ramane fara niciun ideal, fara motive si fara finaluri inchipuite? Probabil am fi morti. Insa multe din acestea nu pot fi atinse (din varii motive), dand nastere la … ce credeti? La frustrari. Vreau un loc de munca, dar nu reusesc sa ma angajez. Vreau sa imi cumpar un iPad, dar (ladracu’!!) e atat de scump… Vreau sa am alt presedinte, vreau sa am o tara conforma cu anul in care traim si nu medievala in multe privinte, o justitie corecta, sanse egale pentru toti copiii si nu diferentiate in functie de cat au furat parintii… Frustrari. Despre asta am sa incerc sa scriu. Stiu ca nu sunteti interesati, multi dintre voi, cei care accidental ati ajuns aici, mai lejer e sa dai play la un Guta, sau poate chiar nu aveti timpul necesar pentru prostiile mele – nu-i bai. Eu scriu pentru mine, nu pentru voi. Daca va place sau va regasiti in randurile ce vor urma, lasati-ma sa stiu si eu asta, totusi.

Va pup acum – trebuie sa ma ocup de laptopul sotiei.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

